pärllåda

jag använder:
kartong (sko tycker jag) , färg, pärlor , snöre (spelar inge roll vilken färg eller modell) , sax, tejp eller lim, sax och tidningspapper.

PÄRLLÅDA

1. börja att måla kartongen om den inte går att måla på lima eller tejpa fast tidningpappret och måla på den.
2. när det har torkat kan du börjar att skriva vad du vill (jag har skrivit pärlor på min låda) 
3. sen om du vill ha pärlor på så kan man lima på dem medans det torkar. 
4. när ALLT har torkat kan du öppna lådan om det finns hål kan du kan du lima eller tejpa in tidningspapper om du vill kan du måla det också. 
5. när det har torkat kan du göra ett hål för säkerhet sen sätter du in en knut längst in eller en knapp eller en pärla. Och dra snöret igenom hela kartongen. 


SEN ÄR DET BARA ATT HELLA I PÄRLORNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0